CímlapAktualitásokNAV Közlemény - Központi ügyfélszolgálat, Kormányablak ügyintézés

NAV Közlemény - Központi ügyfélszolgálat, Kormányablak ügyintézés

A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő irodaház helyett, a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata a Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt várja ügyfeleit.
Továbbá már a szobi Kormányablakban is intézhetők lesznek adóügyek az alábbi tájékoztatás szerint:

Kormányablak tájékoztató

2017. november 20-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága és a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata közösen működik a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt.
Az ügyfélfogadási idő változatlan:

Hétfő:

8:30

-

18:00

Kedd:

8:30

-

12:00

Szerda:

8:30

-

18:00

Csütörtök:

8:30

-

12:00

Péntek:

8:30

-

11:30

A központi ügyfélszolgálat megközelítése tömegközlekedéssel: a 30-as autóbusszal, a 14-es villamossal és a 75-ös illetve 79-es trolibusszal lehetséges. November 17-én ügyfeleink személyesen a NAV budapesti központi ügyfélszolgálatain, és vidéki kirendeltségein zavartalanul tudják ügyeiket intézni. Általános telefonos ügyintézés esetén kérjük, hívja a 1819-es számot, regisztrált felhasználók esetében pedig a (06) 40/20-21-22-es telefonszámon tudja ügyeit intézni.
Bővebb információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nav.gov.hu/ugyfelszolg.

 

Hírlevél

Eseménynaptár

K aug. 14 @14:00 -
Die Blumen Táncegyüttes
Sze aug. 15 @14:00 -
Hímző kör
Sze aug. 15 @18:00 - 15:00
Gerinc torna
Sze aug. 15 @19:00 -
Női torna
Cs aug. 16 @14:00 - 17:00
Angol nyelvlecke

 

 

 

A nagymaros.hu honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz.
Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
További információért kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót!